Az AirForce pilótái által feljegyzett problémák

A "Squawk"-ok, az U. S. AirForce pilótái által a földi műszaki személyzet számára feljegyzett problémák, melyeket a következő repülésre ki kell javítaniuk.

Néhány aktuális feljegyzett hiba és a karbantartó személyzet válaszfeljegyzései:

(P) = Probléma

(M) = Megoldás


(P) A főfutó bal belső gumiköpenye majdnem cserére érett.

(M) A főfutó bal belső gumiköpenye majdnem kicserélve.

 

(P) Teszt repülés OK, kivéve, hogy a landoló automatika igen durva.

(M) Landoló automatika nincs a gépen.

 

(P) 2. sz motor üzemanyag fogyasztása magas.

(M) 2. sz motor üzemanyag fogyasztása normális. Az 1. 3. és 4. motor üzemanyag fogyasztása alacsony.

 

(P) Valami meglazult a műszerfalon.

(M) Valami meghúzva a műszerfalon.

 

(P) A jobb főfutón olajszivárgásra utaló egyértelmű bizonyíték.

(M) Bizonyíték eltüntetve.

 

(P) A DME hangereje hihetetlenül nagy.

(M) A hangerő beállítva hihetőbb szintre.

 

(P) Robotpilóta magasságtartás üzemmódban 50m/perces süllyedést produkál.

(M) Hibát a földön nem sikerült előidézni.

 

(P) IFF nem működik.

(M) IFF soha nem működik OFF (kikapcsolt) üzemmódban.

 

(P) Gázkar rögzítő használatakor a gázkar beragad.

(M) Ezért van.


:D


Ezt a bejegyzést Te is gyorsan megírhattad volna fantasztikus blog bejegyzés-készítő felületünkön. Regisztrálj 10 másodperc alatt és már publikálhatsz is! Ne törődj a körülményes blog motorokkal többé!